1611291051.jpg 
這是一首歌

在B咖妙管家這部片裡女歌手唱的一首歌

 

其實,在看影片的時候,女歌手唱這首歌並沒有字幕

我英文也沒那麼厲害

居然落淚…

可見那橋段的戲劇張力多濃

 

因為她在唱時演出了內心的真情真意啊!

 

很有意境的一首歌

 

if i didn't care

 

If I didn’t care more than words can say
If I didn’t care would I feel this way?
If this isn’t love then why do I thrill?
And what makes my head go ’round and ’round
While my heart stands still?

If I didn’t care would it be the same?
Would my ev’ry prayer begin and end with just your name?
And would I be sure that this is love beyond compare?
Would all this be true if I didn’t care for you?

 

如果我不在乎,我就不會言不盡意

如果我不在乎,我怎能感覺到你的真心?

如果這不是愛,為何我會顫抖?

是什麼在我腦海揮之不去

一直在我內心停留?

 

如果我不在乎,這一切會是相同的嗎?

我一直以來祈求的會是你的名字嗎?

而我會確信這是無與倫比的愛嗎?

如果我不在乎你,這一切會成真嗎?

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    icyisme 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()